Pravno obvestilo   tiskaj  english language
 All around
 Domov   Prosti čas   O meni   Novice   Članki   Poročila   Foto   Video   Povezave   Kontakt
03. ProstiČas

Prikaz: 121 - 130 od 924
Stran  <<   <   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
Iskanje:
26.01.2016 Sella Nevea - Kanin (pametna sonda SP2 - preizkus)
Hladno in vetrovno vreme je dodobra obrusilo snežne površine na 2000m. In prav to sem čakal, no pa še otoplitev... In danes je bil tak dan. Trda podlaga se je dopoldan omehčala in če ne bi vedel datuma bi z lahkoto rekel, da gre za pomladansko smuko. Vse neratrakirane površine je nekdo vzorno namazal z maslom in smučkanje je bilo sama fantazija.

Končno sem po pol leta mailov in telefoniade včeraj v roke dobil težko pričakovano "pametno sondo SP2". In jo je bilo takoj treba preizkusiti. Kaninska pobočja imajo vsaj na nekaterih mestih slaba 2m snega, ravno prav za poizkuse.
Saj ne, da bi par vbodov z elektroniko podkrepljene sonde lahko zamenjalo podatke pridobljene na klasičen način, torej s kopanjem profila in izvedbo enega od fizičnih preizkusov snežne odeje. Se pa v uri, ki jo sicer porabim za izdelavo profila s pametno sondo da narediti na desetine preizkusov, ki pa tudi nekaj odtehtajo!?
No, sedaj se še učim in raziskujem.

Sorry, fotlc sem pozabil v avtu... mobitel pa ni ravno služil...

24.01.2016 Dan varstva pred snežnimi plazovi - Pokljuka 2016
Komisija za reševanje iz plazov GRZS je ponovno organizirala in uspešno izpeljala Dneve varstva pred snežnimi plazovi na Pokljuki. Ne šetejem več, že davno je cifra skočila daleč nad 30.
Bolj se je bližal dan D, bolj me je skrbelo kaj bomo sploh lahko ponudili udeležence, glede na to, da ni ne malo, ampak nič snega? Po drugi strani pa je bila to prilika, da v izvedbi poizkusim vpeljati spremembo, ki sem jo že dlje časa imel v mislih, a je bilo vedno preveč ljudi za mojo idejo. Tokrat, verjetno tudi zaradi nič snega je bilo v skupini le 25 udeležencev. S takšno skupino razdeljeno v tri manjše, pa brez težav spremenimo seminar, kjer samo razlagamo v tečaj, kjer se učimo. In to smo na zadovoljstvo vseh udeležencev tudi storili. Nismo samo prikazovali kako bi moralo biti ampak smo ves razpoložljivi čas izkoristili, da so ljudje sami delali vaje, reševali zaplete in se dejansko učili.

Hvala vsem inštruktorjem in članom GRS Radovljica za pomoč in seveda hvala udeležencem za razumevanje.

17.01.2016 Mala Mojstrovka - 2332m
Včeraj me je Matija peljal na izet, danes Sita...
Če že ni veliko snega je pa vsaj nenavadnih oblik...

16.01.2016 Župančičeva grapa v Grebencu
Kljub zgodnji uri so bili tapridni že pred nama. Zato sva zavila skrajno desno, kjer je bilo treba na novo zgazit, pred nama ali za nama pa nikogar. Jih je bilo pa toliko vec, preveč v ostalih grapicah.

11.01.2016 Usposabljanje vodnikov reševalnih psov GRZS - helikopter
Vreme, najpomembnejša postranska stvar na svetu. Ker nam ga je vreme decembra zagodlo, smo danes nadoknadili zamujeno in nadaljevali z uspsabljanjem vodnikov reševalnih psov GRZS za delo s helikopterjem.

Nekaj kapelj ni zmotilo dobre volje in vsi vodniki so opravili vse pedvidene vaje, seveda v paru s svojimi psi, ki eni bolj drugi manj ljubijo ropot motorjev, piš rotorja in vonj po kerozinu.

Usposabljanja se je v dveh delovnih skupinah udeležilo 25 vodnikov in reševalnih psov. Za izvedbo so skrbeli inštruktorji LR. Za varno vožnjo je tokrat skrbela posadka slovenske vojske.

VIDEO: 1, 2

24.12.2015 Špik čez Lipanco
Če češ zvečer šunko in potico jest, je treba čez dan kaj dobrega narediti. In smo naredili dobro za srce, dušo in oči. No, zdravju pa tudi ni škodovalo.

11.12.2015 Nordijski center Planica - otvoritev - 11.12.2015
Kako je bila videti otvoritev Nordijskega centra Planica z višine!

05.12.2015 Mangart - 2679m
Saj ne vem... Čudovit jesenski, zimski ali kakšen dan? Sneg, kopno, živ led... ni nujno v tem zaporedju. Tako, da je zanimivo. Edino dolino Plazje so mal predolgo kupili in se vleče, vleče...

30.11.2015 Ferata Grančišče - Mojstrana

Grančišče, hrib za hišo! Mnogo let nazaj je na vrh, prav čez steno, vodila vojaška pot. Lepo nadelana, zavarovana skratka, kot mulci smo se preganjali gor in dol. Pot je počasi propadla... V najbolj zagnanih letih, ko sem bil prepričan, da se vse da, doma še hranim list papirja z datumom 03.12.1995, sem vaškim veljakom omenil, da bi pot popravili in uredili za turiste.
Malo morgen. Dlje, kot do čudnih pogledov in celo posmehov ni prišlo.

No, časi so se očitno spremenili in sedanje občinsko vodstvo je zelo naklonjeno vsem oblikam turizma. In če ima že vsaka gostilna v Avstriji svojo ferato.... jo bomo imeli pa še mi. Ko me je župan poklical in povabil k sodelovanju sem bil, moram priznati, kar malo skeptičen. Ko je poklicas še podžupan in omenil, da je gonilna sila Šornov Mitja sem že precej bolj verjel.

In res se je zgodilo. Ferata je ugledala luč sveta pred par dnevi. Ne sicer še uradno odprta, ampak jeklenice so napete in ob upoštevanju vseh priporočil se je možno povzpeti na hrib za hišo.
Ferata je zgrajena po seh modernih standardih. Jeklenica je ohlapna, pritrjena je na nosilce, ki imajo na koncu t.i. prašičji rep, odprto pol špiralo, ki je namenjena dodatnemu varovanju z vrvjo.

Čestitke županu in sodelavcem in seveda izvajalcem za hitro in dobro opravljeno delo.

VIDEO: 1 in 2

14.11.2015 Vaja GRS Jesenice - Reševanje z žičnic
Jutri bo snežilo! No, ne bo ravno, ampak pripraviti se je pa vseeno treba tako. Zato smo izvedli redno vajo reševanja z žičnic. Kar na domačem smučišču Španov vrh smo si izposodili žičnico in obdelali vse faze reševanja. Pristop do sedeža, zavarovanje potnika, priprava za spust in spust potnika na trdna tla.

Ker so tamlad tako zagnani!? smo za zaključek ponovili še uporabo legendarnih nosil UT 2000.

VIDEO: 1, 2

Ko bo posekano zadnje drevo, zastrupljena zadnja reka, ulovljena zadnja riba,
takrat boste ugotovili, da denarja ne morete jesti!