Treking Nepal 2008 - Kalapatar, Island Peak

3746

03.12. - za konec

18.11. VRH

Tole vam vsekakor dolgujem!

01. in 02.12.

Potepanje, firbcanje, nakupovanje, prodajanje zijal in podobna opravila so glavno in neizbezno delo, ce pristanes v Katmanduju. In tocno to smo poceli ta dva dni tudi mi.

Nic nam ni bilo hudega, ceravno se kmalu navelicas prevazanja s taksiji, neznosnega hrupa, stegnjenih rok beraskih otrok in neskoncnega ponujanja vsemogocega.

Vendar je ravno to car Katmanduja in enkrat v zivljenju ga morate doziveti.

swiss replica watches

FOTO,  VIDEO 1, 2

Nedelja - 30.11.

Mehak pristanek in ze smo v vrvezu Katmanduja. Smo kar malo pozabili na znacilnosti tega mesta. Poleg smradu, neznosne gnece in hrupa je po novem dvakrat na dan treba dodati se redukcijo elektrike. Vam povem, neskoncno si zadovoljen ko napises dolg mail ali dodas kopico slik na internetno stran ko kar naenkrat odklopijo elketriko in vse delo je slo po zlu. Hehe, brez panike, na sreco ste vi tam gori toliko zadaj s casom, da bom sedejle, tule je sredi noci, vse nadoknadil.

Da ne pozabim, hvala vsem za cestitke!

Jutri, danes pravzaprav, se bomo potepali po bliznji in daljni okolici in spoznavali navade taxistov, ce bo pa prilika pa tudi kaj zanimivega videli.

FOTOVIDEO

Od 14. do 26.11.

Najprej opravicilo. Nikakor mi vceraj ni uspelo. Vse je slo narobe, elektrika, povezave, ...

Namaste vsem!
Pravzaprav se mi ne da ne vem kako, a se bom potrudil, ker vem, da vas vsaj nekaj z zanimanjem pricakuje vesti z nasega potepanja.

V glavnem je vse potekalo gladko in po nacrtu. Tu in tam se je vseeno dogodila kak zmeda in nepredviden preobrat, kar pa je treba vzeti v zakup na taksnem potovanju.
Za predvideno pot smo porabili 19 dni. Pot je potekala od Namche Bazarja, mimo samostana Tengboche, skozi pozabljeno vas Periche, v Cukung. Povzpeli smo se na Chukung Ri, pet nas je odslo tudi proti Island Peaku. Zal je bolezen enega prisilila k opustitvi nacrta. Pospremil sem ga v dolino (danes je ze kot nov). Upam, da mi izgubljen dan ne bo nakopal dodatnih tezav pri morebitni menjavi letalskih kart!? Trem clanom ekipe pa veljajo cestitke, saj so v slabih sestih urah dosegli vrh Island Peaka in se se isto popoldne vrnili v Chukung. VRH   Med tem casom so se nekateri povzpeli na prelaz Kongma La in pridno nabirali metre in se privajali na visino. Od tod smo skupaj nadaljevali v vas Lobuche in se naslednji dan cez moreno ledenika z Lobuche Peaka povzpeli na oblegani Kalapatar. Orkanski veter je preprecil uzivanje na najvisji tocki nasega treka, le nekaj fotografij smo naredili in dobesedno usli navzdol.
Zadnji del nase poti nas je vodil skozi mrzlo Dzonglo, kjer smo predrgetali noc in se naslednje jutro navsezgodaj podali cez prelaz Cho La in na drugi strain dosegli Dragnak.

FOTO 1, 2, 3, 4, 5

VIDEO 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Iz Dragnaga nas je pot vodila cez najdaljisi ledenik (tako pise v literature), Ngozomba, ki svoj zalet jemlje v vznozju osemtisocaka Cho Oyo. Razlocno se je slisalo pokanje in jecanje ledenika zaradi njegove nenehne aktivnosti. V vasici Gokyo smo se namestili in naslednji dan napadli se hrib Gokyo Ri.
Vceraj pa veselo pot pod noge, poznalo se je, da smo bili ze v startu vsi zelo dobro pripravljeni in dobro aklimatizirani, sedaj smo pa se nekoliko boljsi. V slabih stirih urah smo dosegli Dole, danes pa v enakem casu Namche Bazar.

FOTO 1

VIDEO 1, 2

Sledi ponovna aklimatizacija na zrezke in toploto, ki jo bomo zlahka zmogli. Nekateri so ze pri kosilu resno zaceli delati na tem.

Jutri je dan pocitka, namenjen ogledu mesta, tibetanske trznice in nekaj muzejev ter sole, kar je v glavnem vse, kar se tu da videti.

Cetrtek - 13.11.

Kljub datumu je za nami uspesen in cudovit dan. Razgledi so bili velicastni, kje se bomo gibali naslednje dni smo si tudi ogledali, dosegli smo se kake 150m vec kot vceraj... Skratka, vsi smo zadovoljni in brez tezav.

Navsezgodaj zjutraj nas je obiskal Mico, ki s svojo skupino zapusca Namce in se vraca v Katmandu. Jutri pa tudi mi poberemo sila in kopita in nadaljujemo do samostana Tengboche.

Do 26.11. bo tole vse, potem pa...

FOTO, VIDEO

Sreda - 12.11.

Tokrat pa z 3400m, iz Namche Bazarja. Polet v Luklo je bil se najboljsi od kar prihajam sem. Vreme brez oblaka in brez vetra. Stene na koncu pristajalne steze nam ni bilo treba uporabiti.

Se isti dan smo se odpravili do vasi Monjo, tam prespali in danes ze ob pol 12h prispeli v Namche Bazar. Popoldan pa kot obicajno aklimatizacijska tura na gric nad vasjo, priblizno 3750m visoko. Kot obicajno nas je okoli treh zagrnila megla tako, da se s kakimi razgledi ni bilo za pohvalit.

FOTO, VIDEO

Ponedeljek - 10.11.

Vceraj ni zneslo, zal. Pa tudi danes bo verjetno ostalo samo pri zapisu, ker ga PCji biksajo in ... Ni vredno besed, Nepal pac. Ker smo malo na tesnem s casom ze jutri potujemo dalje in se ponovno javim iz Namche Bazarja. Upam, glede na kvaliteto elektronike? Hehehe!

Nedelja - 9.11.

Malo je zmede, kot vedno! Zvečer bom upam uspel kaj napisat!

Danes

Res si firbec, saj še šli nismo! Ampak kar vztrajaj, zvečer zares gremo!